top of page

Te gast BIJ: Robin de Bliek

Collega van één van de bezige BIJtjes..

Hoi! Ik werk in een reisbureau en mij is gevraagd om een leuk stukje te schrijven voor de website. Het moet iets te maken hebben met de kleine dingen die er toe doen en aandacht voor elkaar en details. Ik ga schrijven over iets leuks dat ons vorige week in de winkel is overkomen.

We hebben een klant op leeftijd die graag nog busreisjes maakt. Hij gaat altijd alleen en zo ook aankomende Kerst. Hij kwam zomaar even een praatje maken zoals hij dat vaker doet. Hij vertelde dat hij ook gelijk de vertrekplek van zijn busreis wilde laten aanpassen naar het wisselpunt van de bus in Beek. Hij had besloten om et de taxi te gaan van zijn laatste taxipunten.

Nu komt het..! Hij gaf aan dat als we mensen kenden die ook naar Beek moesten, hij die gratis mee kon nemen. Dus als we nog mensen wisten, dan moesten we ze even aan elkaar koppelen en ging hij het voor die meneer of mevrouw regelen.

Zo zie je maar, er bestaan nog lieve mensen die niet alleen aan hunzelf en eigen voordelen en haast denken, maar ook even stilstaan bij anderen. Dit was voor mij een klein ding dat er toe deed deze week en ik ga voortaan ook mijn ogen open houden om meer van dit soort verhalen te kunnen delen met mensen.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page